








Több információ - elégedett látogató (x)
Az Internet már régóta nem a számítógép-őrültek játszótere, a kényelem és a gyorsaság miatt egyre többen keresnek szórólapok és újságok helyett a világhálón.
Az Internet már régóta nem a számítógép-őrültek játszótere, a kényelem és a gyorsaság miatt egyre többen keresnek szórólapok és újságok helyett a világhálón. A keresők pillanatok alatt szállítják a szükséges információt, a felhasználó pedig elégedetten csap le a legkedvezőbb lehetőségek valamelyikére. A vállalkozások tehát nem maradhatnak távol az online megjelenéstől. Egyre többen ismerik ezt fel, készülnek a céges honlapok, egyre többet költünk hirdetésekre, online marketingre. Mindent elkövetünk, hogy a weboldalra látogatókat tereljünk, nem sajnáljuk a pénzt keresőoptimalizálásra, linképítésre, ott vagyunk a találati lista elején és úgy érezzük, hátra is dőlhetünk. Aztán kiderül, hogy valami mégsem stimmel, a vásárlók elmaradnak. Az ugyanis, hogy a látogatók a honlapunkra érkeznek, remek dolog, de még nem elégséges.
A potenciális vevők megoldást keresnek problémájukra, választ keresnek kérdéseikre és ha nem kapják meg gyorsan és könnyen, már tovább is álltak. Vissza pedig már csak kevesen térnek, hiszen úgy vannak vele, hogy az adott oldal legutóbb sem segített, átsiklanak fölötte - ez pedig a konkurenciához vezetheti őket. Létfontosságú tehát, hogy egyedi igényeket is ki tudjon elégíteni a honlap, elegendő információval szolgáljon és minden látogató választ kapjon a felmerülő kérdéseire.
![]() |
Hogyan lehet ezt elérni? Használható módszerek akadnak: a közösségi média népszerű platformot kínál a kommunikációra (Facebookra,Twitter), de éppen a látogatottság miatt túl nagy a “zaj”, a sok üzenet és státuszfrissítés között könnyű elveszni. Így a konkrét értékesítést ezek a csatornák nem tudják segíteni. Az ingyenesen hívható zöld szám, vagy a call center jobb megoldás, és meglehetősen el is terjedtek. Előnyük, hogy a felhasználók egyedi igényeivel is tudnak foglalkozni, de ennek ára is van: olyan pluszköltségekről beszélünk, amit manapság csak kevés vállalkozás engedhet meg magának.
Van azonban hasonlóan hatékony, mégis pénztárcabarát megoldás a piacon, az Ingyenhívó képében. Az Ingyenhívó lényegében egy internetes zöld szám[1], amin a felhasználó élőszóban teheti fel kérdéseit. Beállítása egyszerű, nem igényel hosszadalmas procedúrát és különösebb számítástechnikai ismereteket: megadjuk a telefonszámot, hogy mikor leszünk elérhetőek, feltöltjük az egyenleget és elhelyezzük a honlapon a linket.
![]() |
A felhasználó számára kényelmes a megoldás: a külön féle írásbeli formok kitöltése nem mindenkinek olyan egyszerű, ahány böngésző, annyiféle hiba jelentkezhet, élőszóban viszont gyorsan és könnyedén felteheti a kérdéseit. Pláne, hogy neki ez pénzbe se kerül, illetve a vállalkozásról kialakuló kép is szebb lesz, ha a látogató azt látja, hogy személyesen foglalkoznak a problémájával. Az Ingyenhívó nagy előnye a hasonló megoldást nyújtó Skype-pal szemben[2], [3]hogy párhuzamosan több hívást is kezel, a látogatónak semmit nem kell telepítenie és telefonján keresztül is használni tudja, nem baj ha nincs külön mikrofonja.
A szolgáltatás gyorsan beüzemelhető, regisztráció után[4] akár egy perc alatt elérhetőek lehetünk. Elhelyezni ráadásul nemcsak a weblapon tudjuk, hanem bannerben, hírlevélben, vagy a közösségi oldalakon is. Az alacsony percdíjak, testreszabható opciós csomagok további vonzerőt jelentenek, hiszen alacsony ráfordítással tudjuk hatékonyan vásárlókká konvertálni a látogatókat.
További információk: www.ingyenhivo.hu[5]
References
- ^ egy internetes zöld szám (generalmediaadhu.hit.gemius.pl)
- ^ előnye a hasonló megoldást nyújtó Skype-pal szemben (generalmediaadhu.hit.gemius.pl)
- ^ , (generalmediaadhu.hit.gemius.pl)
- ^ regisztráció után (generalmediaadhu.hit.gemius.pl)
- ^ www.ingyenhivo.hu (generalmediaadhu.hit.gemius.pl)
További hírek
Nemrég meghalt a dinasztia egyik tagja, aminek nevét a gazdagsággal azonosítják, ám a világ húsz legvagyonosabb embere között ma már nem találunk Rothschildot.

Elemzők kiszámolták az új időpontot, ebben az évtizedben van.

2022-re egy napi 6 tonnás élő lárva kapacitású, automatizált fekete katonalégy tenyésztő és feldolgozó üzem épül a régió számára is.

13 500 vállalkozás 3 milliárd forintnyi adót spórolt meg.

Évek óta zajlik a jogi csatározás egy különös üzlet miatt, melyet sokan Pakisztán történelmének egyik leggyanúsabb ügyletének tekintenek.

Minősített Fogyasztóbarát Személyi Hitelek lépnek a tavalyi, átmeneti kamatplafonos hitelek helyébe.

A felborult hajón szállított birkák tetemeit elégetés helyett elásták, ökológiai veszélyhelyzetet, a lépfenefertőzés kockázatát okozva ezzel.

A vidéki pályázók január végéig igényelhetik a 4,5 millió forintos tőketámogatást.

A jegybank a szektor működését támogatva adott ki iránymutatást.

Ez az elképzelhető legrosszabb hibát jelentené. Mindeközben kiderült az is, a világ melyik részén nőtt a legnagyobbra a kriptopiac.
